Au trecut 4 ani deja, aproape că am și uitat experiența organizării celui mai important eveniment din viața noastră, deși evenimentul în sine a rămas de neuitat.
Din când în când, aud de o nuntă, de excel, de lipsa timpului, de haos, de stres, de buget, cum planul de acasă nu coincide cu cel din târg, și îmi aduc aminte, iarăși și iarăși, cu nostalgie, de experiența noastră.
A ieșit minunat pentru noi, emoționant pentru ca a fost greu, tare greu, fără ajutor digital, fără un ghid, fără best practices, fără să știm de unde să începem. Am știut doar destinația, drumul l-am aflat pe parcurs.
Știam că ne dorim un eveniment de care să ne amintim cu drag pentru tot restul vieții, un eveniment care să fie pentru noi, pentru a sărbători dragostea noastră.
Cred, cu tărie, că aceasta este esența fiecărei nunți, celebrarea dragostei dintre doi oameni și modul în care se simt ei și invitații lor, nu-i așa?
Ocupați amândoi, timpul era un lux ce nu ni-l prea permiteam, cu 10-12-14 ore pe zi la lucru, delegații și multe de făcut pentru evenimentul nostru drag.
Am început haotic, am făcut un excel, Google Drive-ul face minuni 🙂 , am căutat calculatoare buget pe internet, am căutat liste de activități, ce să faci și ce să nu faci și am găsit de toate, dar nimic centralizat și arareori actualizat. Poate nu am știut noi să căutăm :), dar sigur nu erau toate într-un singur loc.
Sfaturi multe, oameni dragi bine intenționați, zgomot de fundal și timp limitat. Știți despre ce vorbesc, nu-i așa?
Ne-am conformat, nu am făcut nimic altceva decât să încercăm să ne descurcăm cu ce aveam și ne-am dus mai departe cu lista noastră în excel și cu estimări stângace, cu 1000 de “ai făcut asta?”, cu “ah nu am programat cununia civilă și oops am uitat de preot sau “le facem în aceeași zi toate? ne lăsăm timp să respirăm între evenimente?”, “de câte ori mergem la probă la rochie, la costum?””Cu 6 luni inainte rochia??? Absurd!” “Sala cu 1 an inainte? Trebuie să aranjăm la mese smart invitații la mese că altfel se supără, oameni certați, Dumnezeule, chiar atât este de complicat?!?”
Și a ieșit frumos, dar tare frumos. Poate că muzica nu i-a mulțumit pe toți invitații noștri dragi și poate că mâncarea a fost bună pentru unii și ciudată pentru alții, iar caleașca…, dar cum ai putea mulțumi pe toată lumea? Ei bine, caleașca a dat izul acela de poveste, așa că ne-a fost iertată muzica, mâncarea și chelnerul care parcă îmi număra paharele, zicea cineva 🙂 . A ieșit minunat, epic, cu un drum anevoios, dada, știm, tot timpul este loc de mai bine, nu-i așa?
Și pentru că timpul este o resursă absolut limitată, am experimentat asta the hard way. Am vrut ca, plecând de la experiența noastră, să ușurăm drumul vostru dragi miri, sa creăm o soluție care să vină în întâmpinarea evenimentului vostru mult așteptat. Am gândit și creat EpicPlan, o platformă care să vă ajute să aveți o zi de poveste fără mult stres, fără scăpări, fără surprize neplăcute și cu toate instrumentele la îndemână și, cel mai important, să salvați TIMP.
Bineințeles, ne-au ajutat și excel-urile noastre întregite după eveniment, best practices și lessons learned, dar am adăugat tot ce ne-am fi dorit să avem noi pe atunci:
Listă de activități, notificări, calculator bugete (minim, maxim, cam cât costă nunta bazat pe oferte reale), gestiune invitați, furnizori de calitate pentru servicii de calitate și, bineînțeles, posibilitatea de a trimite invitația în mod digital, gata cu țuica, nu-i așa? 🙂
Vă invităm să vă bucurați de soluția noastră, creând un cont gratuit și, dacă timpul vă permite, așteptăm cu drag feedback-urile voastre la hello@epicplan.ro.