Secretele mirilor relaxați și evenimentele lor de poveste

Posted on 0 Comments 3 min read

Cele mai frumoase povești și amintiri pentru o viață se nasc din iubire și fericire, nicidecum din stres și prea multă preocupare. Voi cum vreți să vă așterneți nunta, probabil cea mai specială zi din viața voastră?

 

Pentru o zi atât de importantă precum nunta, este firesc să vă aștepte o listă luungă cu task-uri de rezolvat. Însă ele nu trebuie să vă copleșească, să vă irite și nicidecum să vă epuizeze. Dacă nu știați până acum, organizarea nunții poate să fie și frumoasă, plăcută și presărată cu multe momente unice, care vor întregi tabloul vostru de amintiri. Însă, pentru ca asta să se întâmple, sunt câteva lucruri cheie de care trebuie să țineți cont și despre care vă vom povesti în acest articol.

 

1. Lăsați-vă ghidați – persoanele care au trecut printr-o astfel de experiență știu cel mai bine care sunt lucrurile care merită cu adevărat o doză de stres, și care nu. Desigur că nunta lor nu a fost și nu va fi ca nunta voastră, căci fiecare eveniment este unic și fiecare cuplu are o amprentă proprie, însă, uneori este bine să fim deschiși la părerile celor din jurul nostru.

2. Alegeți tool-uri care să vă ajute – sunt aplicații sau platforme unde puteți găsi ușor furnizori, altele care vă ajută să obțineți invitația perfectă de nuntă, sau, există EpicPlan, cea mai complexă platformă de organizare evenimente, care le cuprinde pe toate, plus multe altele.

 

Pe EpicPlan vei găsi în primul rând o listă cu toaaate lucrurile ce trebuie rezolvate: de la rezervarea sălii, la alegerea candy-barului, a rochiei de miresă, DJ și așa mai departe. Apoi, te așteaptă probabil cea mai utilă funcție, calculatorul de bugete, cea care te ajută să te orientezi mai bine printre cheltuieli. Pe EpicPlan vei putea rezolva chiar și invitația de nuntă, lista de invitați, dar și aranjarea lor la mese. Practic, aici organizezi totul.

3. Setați-vă termene limită – probabil că așa suntem creați ca oameni, să acționăm mult mai bine sub presiunea timpului. Astfel, vă recomandăm ca fiecare task să vină cu un termen limită. Fie că vorbim despre alegerea meniului, achiziționarea accesoriilor sau alte detalii și mai mărunte, fiecare etapă a organizării trebuie să fie bine ancorată în timp.

 

Așa cum îți indică și platforma noastră să faci. Mai mult, în fiecare zi de luni dimineață, vei primi un mail cu sumarul evenimentului și ce ți-a rămas de rezolvat în continuare.

 

4. Împărțiți responsabilități – nunta reprezintă un eveniment de familie, o sărbătoare de care vă bucurați cu toții împreună. Ați fi surprinși să aflați câte sunt dispuși părinții, frații, viitorii nași sau prietenii să facă pentru a vă ajuta în organizarea acestei zile minunate. Dacă cineva se oferă să preia un task, să facă un drum în locul vostru, nu vă încăpățânați să spuneți nu. Acceptați ajutorul celor din jur, și mai ales, cereți-l atunci când simțiți că lucrurile vă copleșesc.

Un eveniment reușit, înseamnă miri fericiți, odihniți, mulțumiți de ceea ce au reușit să planifice pentru ziua unică în care sărbătoresc iubirea dintre ei. Acum, există numeroase oportunități care să dozeze stresul vostru referitor la nuntă, așa că profitați de fiecare în parte.

 

EpicPlan e una dintre ele și probabil, cea mai importantă, căci cu ajutorul platformei noastre reușiți să fiți foarte bine organizați, să știți mereu ce vă așteaptă și să bifați o mulțime din task-uri. Creați acum contul GRATUIT, și optați pentru varianta PREMIUM pentru a rezolva lucrurile în cel mai ușor mod posibil.

Abonează-te la newsletter

Spune-ne părerea ta

Adresa ta de email nu va fi publicată.

No Comments Yet.

Previous
Organizarea nunții perfecte – ce nu trebuie să lipsească de la evenimentul vostru?
Secretele mirilor relaxați și evenimentele lor de poveste